måndag 17 augusti 2009

Ta seden dit du kommer bla bla bla...

Ta med sedeln dit du kommer säger jag. 
Sen min flytt till Orminge har jag druckit hejdlöst med champagne, ätit kräftor och egengjord kantarellpaj samt släpat in otaliga nyinshoppade kläder (och detta på mindre än en vecka). Mission: att göra Orminge glamourigt. Jag har tre månader på mig. Följ min spännande färd mot ett lite glamourigare miljonprogram.

Egen liten kräftskiva på söndagen med...

liten kantarellpaj. Gjord i en 80-tals ugn som haft bättre dagar.
God morgon!

3 kommentarer:

Fräsigt sa...

Kommer att kräva lite jobb, men du är ju rätt person att göra det!

Anonym sa...

Herregud människor.Ni är inte kloka på en endaste fläck./Hemilg beundrare

Recept sa...

Kantarellpaj är min favorit!
Här är ett Kantarellpaj recept jag brukar laga.