måndag 17 augusti 2009

Hårdträning

Har jag sagt att jag var på gymmet igår? Höll på i gott och väl en timme. Bra för att vara en strandad blåval om du frågar mig. Jag har ju en kompis som skall ha barn exakt 4 veckor efter mig så hon var med och hade med sig en bok med övningar som man kan göra som höggravid. Så det gjorde vi. Låg på golvet i yogarummet och sprattlade. Det är glasvägg in till rummet med lösa vikter där de riktigt seriösa grabbarna stod och beundrade sina flexade muskler. En av övningarna var så klart en knipövning, där man skulle känna hur man stängdes som ett blixtlås. Inte mycket synlig aktivitet då. Så vad grabbarna i rummet bredvid såg var två valar som låg på golvet och böjde ena foten upp och ned och sedan typ bara låg där, och låg där och låg där. Ha ha ha, undrar just vad de tänkte. Sedan gick vi ut därifrån och frustade och svettades. Fräsigt.

När den här skiten är över så stänger jag fabriken för alltid!

Inga kommentarer: