måndag 17 augusti 2009

KAOS i lägenheten i Orminge.

Alldeles nyss slets dörren upp och följande inträffade:

Okänd man: HALLÅÅÅÅÅ!!!
Jag (rusar upp och mot dörren): EH?
Okänd man: Men hallååååå har jag kommit fel?
Jag: Eh. Ja. Hit ska du inte i alla fall...om du inte vill packa upp kartonger...
Okänd man: Nähä, är det så. Då går jag. Förlåt. Jag skäms
Jag: Eh...
Okänd man stänger dörren. En förvirrad Ellen låser dörren. Två varv.

JA! DÄR SATT DEN. VIVA ORMINGE. NU BÖRJAR TOKERIERNA!
Bara 3 månader kvar bara 3 månader kvar bara 3 månader kvar bara 3 månader kvar bara 3 månader kvar.

3 kommentarer:

Fräsigt sa...

Lattjo! Eller inte...

/s. sa...

Hahahaha.

Briston sa...

Sov skit de första veckorna. Fötter som går ovanpå mig och under mig nätterna i ända. Lägenhet är ingen hit när man väl vant sig av med det. Men nu har jag vant mig med det, zigenarna vid tvättstugan och solen som lyser rakt in i ansiktet när man äter middag. Men nu är det bara 2,5 månad kvar. Tjohooo