fredag 14 november 2008

Lunch, glamourigt och fräsigt var ordet.

Jag har varit på lunch. Lite ullig i skallen efter ett par glas vin och minst ett par glas sprit igår. Minst. Åsa, min kollega bjuder mig på lunch. En stor räkhög eller om det var räksallad. Oklart. Smarrigt och glamourigt var det - både sällskapet och maten och att bli utbjuden. Glömde ta kort på räkhögen eftersom jag var fullt upp i att diskutera med Åsa. 

Viktiga saker avhandlades. Saker kommer from nu att behövas styra upp. Fixas. Lagas. Sandblästras och frätas. Etsas, förgås, smetas, dra av. Spetta, sprätta och till sist frigöras. Man behöver ingen hitman för det där inte. Det löser sig ändå. Alltid.

När jag kom tillbaks kunde jag, med glädje, läsa vad Anna haft för sig under samma tid. Den är väl för jä*la bra den här sidan!

1 kommentar:

Fräsigt sa...

Fräsigt var ordet sa Bull