fredag 29 april 2011

Visst fan

Mitt i allt fredagsgrejs så har jag tydligen anmält mig till tjejmilen. Hur fan blev det så?
Jag som är lite emot allt sådant där "tjej-tjohejs"...
Allt sådant förstärker ju bara vår upplevda underlägsenhet i mina ögon. Dumma påhitt. Jag kan springa milen. Eller ännu hellre kilometern men helst inte tjejmilen.
Ja, men nu blev det visst så. Grupptryck ni vet. Jobbet ska ut och springa. Och då får jag ju hänga på... Och då vaknar ju den lilla djävulen i mig... Om jag nu ändå måste ut där, då ska jag fan ta dem! Kollegorna alltså, inga andra. Jag är ju inte helt utspejsad!



5 kommentarer:

Sus sa...

I don´t do tjo-hejs!

Jag vet inte varför.

Helena sa...

Lycka till.....

Le Frog sa...

Helschysst crew fixar banderoller!!!

Klankis sa...

Jag ska också springa Tjejmilen. See yah.

Helena m. 4 sa...

Det är (har iallfall varit de 2 gånger jag "power walkat") jättekul. - och tjohejset behöver man inte bry sig så mycket om - och det är mest kul med allt folket längs vägen som hejjar...