fredag 29 april 2011

På promenad

Satsade på tidigt tåg i morse för att hinna in en kortis på kontoret före kundmöte på stan, men missade det och satt och läste Metro i solen en stund. Fick då ta mellantåget och var på Slussen kvart över åtta. Då är det ingen idé med kontoret längre men jag blir väldigt tidig till mötet kl 9...
Så nu går jag i Gamla Stan och strosar.
Passerade först en stekpanna på Slussen som jag missade att fota, men den finns där för hugade spekulanter!
Vår vackra stad:

















Just so happens att jag har på mig exakt den här kavajen idag (njae, en likadan då):






Och en blå jeanskjol och gråa kilklackar...






Och ser ut så här i grodperspektiv:






Och flanerar buskisgatan nummer 1 fram...












Ja, ungefär så. En jäkla bra start på dagen trots missat tåg om du frågar mig... Och i lurarna en salig röra kärlek...

Happy fredag alla vänner!

Inga kommentarer: