fredag 29 april 2011

PT till allt.

Fredag. Första jobbdan på veckan för mig. Jag kunde gå till bussen på mina förtvinade muskler iaf. Alltid något. Idag har jag för övrigt kläder på mig som skulle göra en växtförgad Gudrun Sjödén avis. Bara så att ni vet.

Idag ska jag också göra något så snitsigt som att klippa och slinga mig hemma. Av en frisör. Min andre-PT (som jag haft när min vanliga PT varit sjukskriven) är nämligen inte bara PT. Hon är också frisör (har jobbat hos en av Stockholms finfrisörer) och mäklare! Och kostrådsmänniska. Fattar ni vilken lyx?! Om hon bara utbildar sig till plastikkirurg nu då så kan hon komma hem till mig och suga ut fett, spruta in fett, dra i skinn, slita i bröst och ta bort saker som sitter fel. Och allt detta på en inplastad soffa i vardagsrummet.

Är inte det succé - så säg!


- I min lilla värld av blommor// Ellen


1 kommentar:

Fräsigt sa...

Vad, exakt, sitter fel på dig Ellen?
Jag sitter där jag ska på dig i alla fall! Puss!