fredag 29 april 2011

Totalt misslyckande

Pep in på Hennes för att köpa några billiga sommartoppar. Fem meter in i butiken känner jag mig som 58 år gammal och efter fem minuter går jag... Rakt över gatan och in på Sisters där jag istället köper ett par Replay-jeans som jag inte skulle ha men expediten var så snäll, och två svindyra toppar från Replay och Hilfiger Denim. Fan...
Två skitbilliga toppar också i och för sig men det är en klen tröst när notan redan är över 2300 spänn! Fan...
Bättre lycka nästa gång då... Jag får hålla mig till nätet i framtiden. Fan...




2 kommentarer:

Fräsigt sa...

Den dagen jag kan gå raka vägen in och köpa ett par jeans bara sådär - som sitter bra. Den dagen får dom kosta 90 kronor eller 89000 kronor. Bara dom sitter bra. YOU GO GIRL!/Ellen

Fräsigt sa...

Tanten undrade om jag inte skulle ta byxorna som satt lite som ett korvskinn och gå ned en storlek... Eh, som en stekt prinskorv med uppklippta ändar då eller vad? Sitta ned? Nä, det behövs inte. Bäst är ju att få poprygg. NO THANKS