onsdag 10 mars 2010

Om att kräkas i en påse på Slussen.


Igår vid 9-tiden kände jag mig mysko. Men jag tänkte att det skulle gå över om jag åt en macka. Ett äpple. En banan. Ett äpple till...
Men efter min wrap, som jag åt till lunch (som förövrigt smakade hel*ete) insåg jag att det inte blir bättre. Så jag tog mig hemåt* och när jag når Slussen (detta gudsförgätna nätverksplats för Stockholms kollektivtrafik) insåg jag att det inte gick längre. Jag kräktes. På Slussen. I en Polarn och pyret-påse.

Ja allt känns skitglamourigt. Sen dess har jag spytt. Eller. Det verkade upphöra vid 7.30-tiden imorse. Beach (bitch?) 2010 here we go!


* Kära kollegor. Hoppas att jag inte har smittat er med något.

2 kommentarer:

Chrissan sa...

Usch och fy!
Hoppas påsen var tom! ;)
och krya på dig!

Fräsigt sa...

Som jag tidigare sagt så är jag stolt och lite avis. Du är ju nu medlem av en härlig klubb med Svullen, lilla Raketen och gänget. Även om du adderar lite glamour med påsräddningen. Kanske skulle satsa på en LV-påse nästa gång?