onsdag 10 mars 2010

Dagens HJÄÄÄLP alternativt GE MIG.

Hej kära läsare. Jag skulle vilja ha ett sånt här skrivbord.
Jamen varför går du inte och köper det undrar ni? Därför att om jag köper det så kostar det mig 21.000 kr, om jag inte missminner mig. Ingen köper skrivbord för 21.000kr. Så. Nu har jag scannat blocket och allt annat av intresse - men inget sånt skrivbord. Det måste vara minst 1.50 långt och gärna lite bredare typ 60-70cm. Och helst med lådor. Och i mörkt trä. Och inte kosta 20.000 då. Men ett litet skavt loppisfynd för 500 går bra.

Vi köpte ett nästan exakt likadant skrivbord från min vän Anna för en krona typ. Men det är för litet. Måste vara större.

Ja men sitt inte bara där. Gör något.*


*Och jag ska kräkas upp resten av frallan som jag idisslat sen imorse.

Inga kommentarer: