onsdag 10 mars 2010

Kungligt arrangemang

Apropå kungliga bröllop och så, se kommentar vid pengen nedan, så kom jag att tänka på ett arrangemang som pappa och hans sambo fått erbjudande om. De har fått en broschyr om en herrans massa bussresor åt olika håll i vårt avlånga land - korta som långa. Sådant som rasar in när man är pensionär antar jag.
I aktuella broschyr finns en resa till någon fräsig herrgård i Västmanland (tror jag det var), på dagen för Kronprinsessans bröllop. Man skall där klä upp sig i högtidsdräkt och titta på bröllopet på storbilds-TV, utbringa brudskål och sedan avnjuta en "kunglig" middag tillsammans. Efter detta väntar brudvals och lite ditt och datt.
EXTREEEEEEEEMT fantastiskt. Funderar på att anmäla mig. Kan det bli mer buskis än så? Glo på TV i högtidsdräkt!!??? HA HA HA, jag kissar på mig!

Inga kommentarer: