lördag 20 februari 2010

Siffror just nu:

• 6 gick jag upp imorse. Dvs sista gången. Innan dess hade jag varit uppe halva natten med stora. Som är sjuk. Med sin mamma uppe. Inatt igen.
• 0 gånger gick barnets pappa upp. I natt heller.
• 7 tvättar är körda.
• 5 torktumlar-omgångar.
• 2 timmar har jag packat till mig och barnen (inför morgondagens skidsemester).
• 0 gånger har barnens pappa reflekterat över att barnen ska ha kläder med sig.
• 4 koppar te har druckits under dagen.
• 1 (enda lång) gång har jag funderat på hur mycket jag hatar att packa eftersom jag tänker på hur vidrigt det blir att komma hem och packa upp allt och strukturera tillbaks det i hyllorna.
• 10000000 gånger har jag blivit trött på mig själv och min ordningshysteri/strukturmani.
• 2 gånger har jag beställt saker på nätet idag.
• 0 gånger har jag druckit champagne idag eller igår.

Inga kommentarer: