lördag 20 februari 2010

Blogg award!


Vi har fått en blogg-award av Amy.
Men för att förtjäna den så kommer lite regler:

•Kopiera ”awarden” till din blogg.
•Länka till den som gav dig ”awarden”.
•Berätta 7 intressanta fakta om dig själv.
•Välj 7 andra bloggare som du skickar ”awarden” vidare till och länka dem.
•Skriv en kommentar i deras bloggar så att utmärkelsen uppmärksammas

Så: Vi har nu kopierat awarden till våran blogg. Vi länkar till ljuvliga Amy! Sådär. Och så ska vi länka till sju andra bloggar - så jag tar mig friheten att skriva upp fem eftersom Anna och jag inte är på samma plats ikväll (Heller). (Och det suger). (Jäkligt mycket). Så får Anna fylla på med två om tid finns...

1) Chrissan och hennes vardagsliv. Underhållande blogg med igenkänningsfaktor.
2) Mor Duktig med massa roligt och en del allvarligt.
3) Mopsen Hugo Min kompis och f.d arbetskamrat med hund har en liten blogg för mopsintresserade.
4) Fia Eklund med roliga saker och fin bebis
5) Sollenkroka By. Åh så fint. Åh vilken inredning. Mysigt!

Om oss då. Jag skriver upp några så får Anna fylla på:
1) Vi träffades när vi arbetade tillsammans på en reklambyrå och hittade varandra direkt, jag och Anna.
2) Vi har firat typ alla midsomrar tillsammans sen dess.
3) Vi prenumererar båda två på Allt om mat. Anna var dock först ut.
4) Vi sparar pengar varje månad på ett gemensamt konto och sen drar vi utomlands i lyxens tecken. Sist var vi i Lissabon. Nästa resa blir nog i vår. Eller höst.

2 kommentarer:

MAMMAFIA sa...

Men oj så fräsigt! Tackar så mycket =)

Amy sa...

Äntligen!!! ;-)