lördag 20 februari 2010

Coctailparty anyone?

Här är 3 av mina 4 coctailklänningar som jag har i min garderob. Jag har tydligen någon gång köpt, inte en, men F-Y-R-A sådana till sådana tillfällen som coctailpartyn. (Några av dem har tom matchande skor...)

Med tanke på att antalet coctailpartyn i mitt liv hittills är noll så känns det verkligen som optimala investeringar. Tusentals kronor på hyllvärmare lixom.

Jag får helt enkelt ha ett eget litet get together med coctails i sommar. Eller fyra närmare bestämt.

Bra där Ellen!


Svart och guld i ett och samma fodral. Tillhör gör skor med 10.5 cm klack. (Näe jag kan förmodligen inte gå i dem men jag är jäkligt snygg när jag står stilla. Och lutar mig mot något. Eventuellt sitter...)

Röd liten sak utan axelband med tillhörande rosett på ryggen.

Röd historia i satin med lite drapering i midjan.

2 kommentarer:

Jenny E sa...

Vad FINT ni har fått på bloggen! =)

Fräsigt sa...

Tack för det. Anna är en utomordentligt råddare och fixare. Av rang faktiskt. :)