lördag 20 februari 2010

Heals...

Här är några av skorna* jag pratade om... (det börjar likna en modeblogg. En usel sådan eftersom jag är tant och inte en chic Elin Kling eller hipp Sofie Fahrman).

Här har vi ett fall av guldskor med svart. Matchar coctailklänningen och har 10.5 cm klack...mmm

Svarta små saker som känns som tofflor. Heja det.

En USA-inköpt sko modell hög klack. Tror dessa har 9 cm.

Dessa tre trängs med diverse sandaler utan klack och gympadojjor i min garderob.

Eller trängs. Det gör dom ju faktiskt inte. Det är tämligen luftigt på skofronten.

4 kommentarer:

Amy sa...

Dem var snygga allihopa men det första paret är "to die for" !!! *dreglar*

Helena m. 4 sa...

Jag är själv lite stolt över att jag fick tag på ett par Jimmy Choo, grå med sjukt hög klack (H&M:s senaste samarbete) som nu bor i min garderob. Vi kanske kan gå på coctailparty tillsammans Ellen ;-)

Fräsigt sa...

HEJA COCTAILPARTY HELENA! Och Amy. Du kanske kan få ärva dem om jag inte kan gå i dem :)

Suzan sa...

mkt snygga, speciellt de översta..