tisdag 25 augusti 2009

Öppnar stället och låser förmodligen skiten med.


Idag har jag ännu mer insett att det här med reklam inte är något för mig. Om arbetsgruppen är dålig får man rimligtvis bajs. Då förtjänar man det också. Men om arbetsgruppen gör skitbra saker hela tiden, räddar upp saker på kundens mållinje och ändå får bajs- ja, då kanske man ska fortsätta mot andra höjder. Mina höjder står mellan att a)jobba hela natten b)gå och supa ner mig eller c)skjuta mig i skallen.
Feel free att kommentera vilka av dessa ni tror mest på. Over and out från mrs Alm.

3 kommentarer:

Kusin Jesper sa...

Jag kan hålla dig sällskap vid val av alternativ B).

Fräsigt sa...

Its a deal hjärtat. KRAM

Fräsigt sa...

Darling, du är som skapt för reklam. Nästa gång kanske du skall söka jobb på kundsidan? Då får du ju "rula" och sparka lata människor med divalater i arslet med mera. Och ställa orimliga kundkrav bara för att du kan!
Om inte vi startar vår andra verksamhet snart som vi ju vet kommer att bli globalt stor direkt!