fredag 10 juli 2009

Semester!

Champagne.

Nu har jag semester. I fyra veckor. Jag kan knappt tro det. Känns helt overkligt. Så när ni gjort inbrott och snott Annas nya tv-apparater så kan ni ta er hem till oss och sno allt där...dock så kommer ni stöta på vissa hinder hemma hos oss. Min mamma bor nämligen här under tiden. 

Nåväl. På söndag kväll flyger jag neråt och möts upp av resten av familjen. Sen börjar vi bila ner mot Nice. Det ska bli så härligt. Och intressant. Att bila med barn alltså... På vägen hem tar vi oss upp via Champagne och fyller på förrådet. Det enda som saknas i Champagne är ju min kära Anna. Men vi har å andra sidan nya högtflygande planer som innefattar lyx - inom det närmsta året.
Cest la vie.

Men trogna som både jag och Anna är så kommer vi att blogga från där vi är, under semestern. Everything for You. Fräsigt va?!

1 kommentar:

Åsa T sa...

Du är ju sååå väl värd 4 glamouriga champagnedränkta veckor, kära du! Det kom ju av sig lite igår, så här får du en hejdåhadetsåbra-kram istället (kraaaam)!