tisdag 27 januari 2009

Vill du få en fin sak? SE HIT!

Vi är trötta på er läsare...men vi har koll. Och vi är jäkligt förlåtande. Vi vet att vi är milimetrar från att komma över 100 unika läsare per dag. Vi vet att ni i snitt spenderar ungefär 4 minuter per gång ni är inne. Vi vet att flera av er unika läsare inte bara finns i Sverige utan även finns utspridda i världen. Vi vet mer om er än vad ni kan ana. MEN! Ni kommenterar ju aldrig. Faktum är att ni kommenterar som ett gäng bajskorvar. Hur ska vi någonsin få sponsorer, dansa i Lets dance (eller i alla fall i Neon), hamna på bloggtoppar världen över - för att tillslut sälja hela klabbet till något snajdigt amerikanskt bolag om ni inte berättar något eller börjar kommentera och hejar fram oss? Vi bara frågar, vi bara undrar?! KOMMENTERA FÖR BÖVELEN. Sitt inte bara där, gör något. 

För att få er att komma igång så kommer en av er som skriver fluffiga kommentarer eller åtminstone bevisar att ni lever få en sak av oss.  Vi säger inte vad men det är fint. På riktigt fint. Inte bara en teckning från någon av barnen.
Två veckor från och med nu har ni på er.

We dare you!
Let the game begin!

6 kommentarer:

Anonym sa...

hehehe. Ni är så sjukt roliga. Ingen blogg är som er blog. Jag fortsätter läsa.

Fräsigt sa...

Och det är inte bajs heller, vi lovar. Även om vårt, så klart, är på riktigt fint. I alla fall efter nyår och sådana tjusiga evenemang. Man det har vi inte sparat.

Anonym sa...

Jaa vad roligt! Så himla spännande. Vad kan det vara? Nu blir jag så nyfiken.

Middag på Grand? En flåååådig klänning eller en resa till Kurredutterna?

Kram på er

Anonym sa...

Nästan 100 pers om dagen. Inte illa. Ni får i alla falla gärna dansa med mig, i neon, any day! Kanske på fredag ;-)

Jag är redan värd en present. Har ju lämnat fräsiga kommentarer flera gånger.

Kraaaaaaaaaaaaaam. Ni är de absoluuuuuuuut bästa bloggarna i heeeela världen. XOXO ;-)

Åsa W sa...

Trots att jag ligger hemma i ett berg av snor upplåter jag mina sista feberförtvivlade krafter till att anta kommentarutmaningen. Borde ge en bunt extrapoäng och en uppsättning nya halsmandlar. Minst.

Lotta sa...

Jag vill ha nåt fint. Inte bajs.