onsdag 26 november 2008

Ellen=kärt barn har många namn alt störd kärring har många namn

Alla som känner mig vet att jag är aktiv. Orimligt aktiv. Kör på som om jag aldrig någonsin får en sekund till. Det är jag. Jag kan inte bli lugn. Går inte. Nop. Can´t do. 

Genom åren har jag då fått olika kommentarer som jag tycker beskriver mig bra.
Henrik - Ellen du är hialös!
Jenny - Ellen, du har inget filter och man tappar sitt eget filter när man är med dig!
Mamma - Ellen Propellern!
Göran (granne på landet) - Du är lycklig du som inte är riktigt klok!
Min man: Måste du alltid göra något före du gör det du ska?
Förra jobbet: Hur har du det på ADHD-avdelningen? (jag och en överaktiv kreatör tillhörde tydligen den avdelningen)
Otaliga människor - har du kollat om du har damp eller nåt?

etc etc (som en gammal kund till mig skulle sagt)

Fräsigt va. En överaktiv 35 årig kärring som är hejalös och utan filter och sitter på någon bokstavskombinationsavdelning. Jävligt fräsigt. JÄVLIGT FRÄSIGT! Undrar hur jobbig jag är egentligen?

Inga kommentarer: