fredag 21 november 2008

Anna, detta är en förfrågan direkt till dig

Agathon
"Blomman."

Ovan ser ni Agathon. Agathon är en fantastisk chinchilla som börjar bli till åren. Faktum är att hon hängt med för alltid! Hon har, med all säkerhet överlevt, dom flesta chinchillorna i världen (om inte alla) som föddes samtidigt som henne. Tuffsig men älskad

Under Agathon ser ni mitt Olivträd. Jag köpte två i somras (tillsammans med Anna) och tog kål på dom fortare än vad man kan säga rödlöksmarmelad. Då kom Anna. Anna med saxen. Beskärde, fluffade och klippte och nu -nu prunkar den som satan

Då till min fråga...

Anna. Kan du mata djuret och fluffa blomman när vi är borta i jul? Har du tid, ork, kraft, tålamod?

God morgon min kära och god morgon alla andra!

1 kommentar:

Fräsigt sa...

Kommer Agathon att prunka om jag klipper henne?