fredag 5 augusti 2011

Plötsligt så händer det...

För första gången den här semestern går min man upp med barnen (jag kräks på mitt eget curlande av mannen och att han är förlamad på morgonen. Varför är det okej? Jag vill också vilaaaaaa). Jag somnar typ runt halv ett varje natt (varföööör? Jag som ju är så kvällstrött och morgonpigg. Nu är jag kvällspigg och morgonpigg vilket gör att mellan 13-18 är jag gråtfärdig av trötthet. Igår orkade jag inte ens äta middag. Vad händer med miiig?!) och min man somnar med barnen vid 20 eller senast 22. Typ.
Så. Varför ligger jag här och glor? Varför sover jag inte?


Skjut mig.
Eller förresten - jag drar till stranden. Det är ett bättre alternativ.
Igår gick jag till Nice och hem igen i 79 graders värme (typ).
Det fläktade inte ens från havet.


Men jag kom på mig själv att inte vara shoppingsugen nu heller. Jag ville bara gå. Och glo. Gåochglo.



Baksidan av hotell Negresco.



Promenadstråk.

Jag köpte iaf en bikini som kostat 90 euro. Fast den var nersatt till 45 euro. När jag skulle betala så kostade den 15 euro. Jag fattar inget av någon prissättning här nere. Det mesta ter sig mycket mysko...

- I min lilla värld av blommor// Ellen

1 kommentar:

Helena m. 4 sa...

Det är bara att tacka och ta emot - både gällande man och värmeslags-prissättning...
btw - you've got mail ;-)
*kram*