onsdag 20 juli 2011

Should have seen it coming...

I should've f***ing known...

Närå, riktigt så illa är det inte men Robyns låt ramlade in u huvudet på mig när jag tänkte på att jag allt borde ha kunnat förutse händelseutvecklingen när jag smidde min plan.
Har varit på Forum med barnen och handlat rött snöre till vinlådan som pappa ska få. Passade då på att köpa lite uteleksaker till barnen och en splash-boll som man fyller med vatten. Planen var att fylla splash-bollen (som består av två gummihalvor som man sammanfogar) med vatten och kasta till maken. Då skulle ju bollen spricka i fogarna och maken bli blöt. Mycket festligt!
Men maken tog emot bollen mjukt och den höll. Han kastade tillbaka den och den höll. Jag kastade lite hårdare och den höll. Så när han skruvade den till mig sprack den så klart över hela mig. Fan... Fyllde den igen och sulade skiten på maken. Då sprack den i alla fall, men det var så dags då...

Den som gräver en grop åt andra får fasen se till att gräva djupt nog från början!



1 kommentar:

Ting sa...

Haha, söt du är!