söndag 20 mars 2011

Inte full pott

Vi lyckades i villervallan (för min del en halv flaska vitt, i princip en hel flaska skumpa, två halvlitersburkar cider och en halv bärs i bastun) igår fatta åtminstone ett klokt beslut:
- nästa resa går tillbaka till Lissabon. Så vi kan uppleva allt som var tänkt men inte blev så bra på grund av mitt huvudvärksvirus (så fort jag var upprätt fick jag typ migrän och ville kräkas vilket pågick i ungefär 10 dagar). Inte minst Eleven förtjänar ett nytt besök. Fantastisk restaurant. Bairro Alto hotells takterrass var inte helt fel heller.
Bra beslut. Bara att börja planera.

Ett beslut som inte fattades men som stod på dagordningen var när vi ska ha syjunta (vår enda eftergift i riktning mot hemmafrutrenden). Har stått på agendan jag vet inte hur länge. Kan det vara så att vi undviker frågan för att vi inte vill ha dessa husmorspoäng?
Fast det är ju en utmärkt ursäkt att dricka vin förstås...

Ett till beslut som missades av mer akut art är bootypasset. Tisdag? Ja/nej? Annat? Min booty verkar vara i behov av ett ja...

Så det så sa Anna

Inga kommentarer: