måndag 31 januari 2011

Man är inte som förr...

ÅÅÅÅÅåååååååhhhhhh, vilken seg helg det varit. Hur sjukt galet trött som helst i lördags. Fy donk! Inte bakis i bemärkelsen illamående eller ont i huvudet eller så, bara sjukt seg och trött. Tant är väl inte ute i svängen på samma sätt som förr längre kan tänkas. Och så klart mitt braiga beslut att dra hem vilket resulterade i 2 timmars sömn den natten kan ju ha haft rätt mycket med saken att göra.
Var i alla fall inte i stånd till mycket på hela lördagen, men vid pass 20.30 kände jag mig i alla fall ungefär som vanligt. Så då spöade Ellen och jag killarna i På Spåret, det har hon ju inte nämnt. Men det är ju viktigt att vi vann. Stort.
Igår skulle vi till ishallen och åka grillor men så kom vi på att det ju bara vara att skotta upp lite på sjön och åka där så då blev det så istället.
Jag åkte inte eftersom min fot fortfarande är blodig och blå. Men den höll för 45 minuter på crosstrainern idag på förmiddagen i alla fall!
Nu sitter jag och byter mailadress på alla möjliga ställen jag kan komma på eftersom jag ju slutar idag.
Städaren är här. Hurra!
Och jag har nästan sovit gott i natt. Hurra! Måndag och jag är nästan människa igen efter fredagen. Bra där.

Inga kommentarer: