tisdag 2 november 2010

Fina komplimanger.

Min PT sa idag när vi pratade, att jag alltid har så vita fina toppar på gymmet (vita linnen rakt av) och luktar så gott. Att jag luktar sköljmedel!

Jag kunde inte dölja min förtjusning. Att någon tycker att jag luktar sköljmedel är som att ge mig en miljon! Jag som är besatt av att tvätta.
Nämligen.

Dagens komplimang nr 2:
Min vän,tillika kollega sa idag att jag såg jättetränad ut...i ansiktet.

Märkligt.

För jag kan inte komma på ett enda gymbesök som jag har tränat käkar, kinder, näsa eller panna.


- I min lilla värld av blommor// Ellen


4 kommentarer:

Anonym sa...

Och dagens 3:e!
DU ÄR DEN FINASTE VÄNNEN I HELA UNIVERSUM!
//Gissa vem...

Madlar sa...

Men svettas inte du på gymmet....du kan inte bara gå omkring o blända med din vita topp, jobba på lite nu!

Klankis sa...

Fräsigt! Jag funderar också på en PT, som säger snälla saker. Min förra sa mest "Skärp dig nu, för fan". Det var min kollega. Han fick sparken. Som min PT alltså.

Hampus sa...

Ansiktsträning. Intressant för ett nytt koncept kanske?