onsdag 2 juni 2010

HJÄLP, MINA ÖÖÖGON

Hade tid hos doktorn idag för att kolla lite födelsenärken. Bestämde mig för att promenera i det härliga vädret; det tar en halvtimme dit och är en ganska vacker promenad utmed sjön i Saltis.
På vägen hem gick jag i godan ro och var nöjd över att jag inte skulle dö i akut hudcancer just nu. Och så plötsligt störs både frid och utsikt av en naken karl. Spritt språngande hoppar han omkring på en båt, stället sig i aktern och sträcker på sig både länge och väl innan han hoppar i vattnet. Men vad fan! Antingen kan du väl kolla att ingen kommer eller så gå till herrbadet på andra sidan viken där alla karlar är nakna och jag slipper se eländet på nära håll!
Eller varför inte ha badbrallor? Eller kalsonger.
Har nu en läskig bild fastbränd på näthinnan som jag inte blir av med. Kanske att mina ögon ramlar ur sina hålor?



Här är båten som karlen badade från. Jag kom dock från andra hållet. Bilden är tagen för något annat inlägg jag tänkt göra tidigare i vår men som kom av sig...

Inga kommentarer: