torsdag 14 januari 2010

Present-tips!

Bild lånad av Silverdrawing.se

Jag har en gammal kollega och vän, Christian (alltså han är inte gammal, han är ung som jag :) men vi jobbade ihop för länge sen), som har startat ett företag som heter Silverdrawing.
Det går helt sonika ut på att du skickar in ditt barns (eller någon annans) teckning och han gör ett helt fantastiskt fint smycke i Sterling Silver av det. Förstår ni vilken genialisk idé?! Och vilken älskad present till en mormor eller farfar eller kanske till sig själv. Och det blir så fint. Nu ska jag piska på mina barn att rita något riktigt fluffigt till mig.

Klicka här för att se och absolut köpa ett smycke. Eller två.

3 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Fräsigt sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fräsigt sa...

Ja: jag har plockat bort skiten som stod här. Var snusk. En länk till asiatisk porrsida. NEJTACK.