onsdag 13 januari 2010

Osunt eller smart?!

Det här paret, på TV:n har 8 barn. ÅTTA BARN. Tydligen. Jag får inte grepp om det men jag tror att det är en som är i en ålder och sen har dom sjulingar på det.
Jag fattar inte*. Åtta barn. Hur är det ens möjligt? Varför sitter dom i soffan och ser relativt fräscha ut och tycker att livet är okej?


Jo jag fattar att eftersom dom blir filmade så har dom förmodligen:
1) Fått blöjor från Pampers för hela livet, inkl inkontinensskydd för mamma efter att öst ur sig alla ÅTTA barnen.
2) Fått sin vikt i munkar från Dunkin Donuts
3) Fått 12 nannys som bor där dygnet runt och hjälper dem.
4) Fått gratis barnvagnar på löpmeter
5) Fått gratiskläder från GAP resten av livet
6) Fått Sears och Bath, bed and beyond att betala varenda pinal i hela huset
7) Fått fri dentalvård för alla 24/7 och för alltid
8) Fått pengar från frivilliga, kyrkan och en "hemlig donation" från någon tystlåten miljonär.
9) Fått ny bil av Ford och/eller Dodge
10) Fått pengar till barnens skolgång och vidare in på UCLA eller nåt
11) Fått gratis årsförbrukning och hemkörning av mat från Jenny Craig.
12) Fått hela lånet på huset betalt av Bank of America eller nåt.
12) Fått allting-jämt!

Hmm...jag vill också ha 8 barn. Eller. Jag vill nog bara ha två men med alla förmåner. Kanske inte munkarna då nu när jag tänker klart.

7 kommentarer:

MAMMAFIA sa...

F L E R B A R N S T I L L Ä G G ;)

MAMMAFIA sa...

förlåt att jag skrek, det var inte meningen

Fräsigt sa...

Du är förlåten. Och tvärtom faktiskt. Extra tydligt när du skriker :)

Anonym sa...

Jon & Kate har eller ska separera, men fortsätter sända sin dokusåpa, bor varannan vecka i huset med barnen.

Fräsigt sa...

Som "glammigt" föräldraledig har jag då och då haft tid att glo på detta och det är ett tvillingpar och sedan sexlingar. Ni råkade inte se när de tagit med sig alla åtta för att handla julklappar i en leksaksaffär (som också förmodligen sponsrar)? Ha ha ha! Extremt dålig idé!

Fräsigt sa...

Men åh, så dåligt! Angående separationen och ändå sända och det...

Fräsigt sa...

Fan. Jag vill kräkas nu känner jag.