tisdag 1 september 2009

Ett par tusen närmare pank!




Sitter i Gallerian och äter lunch. Och har lite förvärkar och allmänt trevligt. Ser ut som ett bombnedslag efter ansiktsbehandling - rödfnasig i ansiktet och håret på ända efter huvudmassage.
Mest var det toppen, men ett tag fick jag drunkningskänning efter extremt lång tid under ångan! Fick även 50 min massage, då jag trodde jag skulle dö för att hon tog i så hårt. Men jag behövde en omgång så det var nog bra.
Nu är allt toppen efter konststycket att köpa ett par supertajta jeans till efter graviditeten - där själva konsten utgjordes av att tänka bort basketbollen på magen!



1 kommentar:

Fräsigt sa...

Avis på dig att du glider i ett par tighta byxor när barnet är ute. Själv fick jag större ben och rumpa än mage. Typ. Men fräsigt är det iaf med shopping.