torsdag 14 maj 2009

Där och sedan?

Har inte kunnat sova. Det har varit så mycket prat om att man kommer att vara helt slut när kursen är över på fredag, sådant man hört från andra som gått. Jag har tänkt att det verkar ju orimligt så mycket som jag får sova nu och så pigg som jag känner mig. Men nu förstår jag plötsligt. De som är döda när de kommer hem har naturligtvis varit med om något sådant här; Det händer något på jobbet eller hemma medan de är borta som gör att de inte kan sova eller koncentrera sig och då får lägga mycket energi på att försöka vara "här och nu".
Ja, för får jag ingen lösning på det som är på jobbet typ nu, då kommer jag få jobba jävligt hårt för att stanna i häret och nuet kan jag säga. Hence - skitdöd i morgon. Fnas.

2 kommentarer:

Fräsigt sa...

NU DRAR VI.

Fräsigt sa...

Ja, för nu får det fan vara nog, Anna!