måndag 2 februari 2009

Till råga på eländet...

Jag brukar vara den som släcker och stänger när vi har kalas med jobbet. Jag tycker att det är en viktig uppgift att se till att det blir ordentligt gjort samt att alla gäster har trevligt så länge det varar. I fredags var jag så himla sliten att jag gick hem direkt efter middagen, innan ens taffeln var bruten. Dessutom var det så lite alkohol under middagen att jag knappast kan ha varit påverkad. Så jag missade allt kul. Dessutom under den tid jag var där satt jag på fel ände av bordet så det var inte så lattjo ens då.
Dagen efter tyckte pappan att jag ju kunde vara glad att jag slapp vara bakis och skakis. VA? Har typ aldrig mått sämre. Inte ont i huvudet, men i övrigt så bakis i kroppen som man kan bli. Så trött att jag inte orkade röra en fena. Helt klart bortkastat att gå hem så tidigt om jag ändå skulle må så. BAJS.
Ryktet säger dock att alla andra hade trevligt, så det är ju bra. Men eftersom jag inte var där kan jag inte räkna med skvaller. Damn.

Inga kommentarer: