fredag 13 februari 2009

Fjeda

Här är en kul anekdot. Tycker jag!
På Ellens möhippa togs en massa närbilder på deltagarnas decolletage/övre byst. Just då mest som en "kul" fyllegrej tror jag. Ellen och jag hade nog haft hobbyn ett tag men övriga var väl inte helt insatta.
Dessa bilder använde vi sedan till vårt tal, jag och Åsa E. Vi klippte ut bysten och satte på en pannå, och sedan gjorde vi små namnskyltar som man kunde fästa under varje byst med kardborrband.
Det blev en eminent uppgift för herr Alm att syssla med på bröllopsmiddagen. Jag kanske bör tillägga att ett par byst tillhörde brudens mor så det var lite kinkigt. Men han prickade i alla fall bruden, övriga var det väl sådär med. Mer högröd brudgum har ni aldrig skådat!
Brudens far skrattade så att jag var lite rädd för stroke/hjärtinfarkt. Men det gick bra...

Inga kommentarer: