torsdag 8 januari 2009

Slampklänning



Jag köpte, för inte så länge sedan, en klänning/tunika. Viskos. Jäkligt skön sådan. Jag köpte den i svart. Problem? Tja, den är lite slampig. Ser ni? Ena axeln åker ner lite då och då. Ibland båda. 

Så då köpte jag en grå också. 

Jag är ju inte känd för att gå i kortkort och ekivoka kläder men nu hade jag helt plötsligt två av slampklänningen. 

Så i förra veckan gjorde jag en sista åtgärd. Köpte den i vitt också. På REA. 3 slampklänningar som jag kan variera på jobbet. Jo jag tackar jag! Ska det vara så ska det vara. 

Säg vilken arbetsplats som har den förmånen att ha en person med hela 3 slampklänningar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ellen, din lilla smygslampa ; ) HAHA!!!!!

Family W sa...

Men Ellen!! Slampa it is!! Dösnygg klänning om du frågar mig. Mer mer! Puss

Fräsigt sa...

More, more, more!