måndag 1 december 2008

Marmeladkulshelvete - allvarligt talat!


Varför får man sälja marmeladkulor? VAD ÄR DETTA FÖR VIDRIGT OTYG? Man hör ju: M-A-R-M-E-L-A-D-K-U-L-O-R. Dom som äter skiten är ju för länge sedan döda och begravda. Nu gör vi slag i saken och får ut eländet ur butik. 

På Cloetta Fazers hemsida deklarerar man friskt att deras Marmeladkulor heter Finlandia. FINLANDIA? Herregud. Jag står inte ut. Ännu en viktig ståndpunkt för att få väck eländet. Håll med mig med ett inlägg bland kommentarerna eller håll tyst för alltid! 

2 kommentarer:

Family W sa...

Tuppen ja! Jag håller med. Gud vad äckliga dom är. Skrattade även åt ert pepparkaksbak. Jag bakade lussebullar med barnen igår. Isac tog 2 mm deg och sen 2 dl mjöl och la på och sen 1 dl socker och sen 1dl russin. Även denna kom inte med in i ugnen kan jag säga. //U

Lotta sa...

Marmeladkulor = oerhört äckligt och dumt pensionärsgottis.