måndag 8 december 2008

Hittade han inte ett helt par skor imorse?

I varje fall...så skulle jag smyg-ta kort. Satte på tystläge och tog bort blixten. Trodde jag. Faktum var att jag inte satte på tystläge och satte på blixten. Sådär bra blev det. Kameran klickade och blixtrade som aldrig förr. Killen, med skorna, som halvsov, tittade upp i ett ryck eftersom han trodde att det åskade typ. Jävligt ofräsigt. Sedermera blir mitt nästa uppdrag att utveckla mina spionage-skills om jag ska kunna uppdatera den här sidan på ett fräsigt sätt. Smyg-ta kort utan att kunna smyga verkar ju sådär.

God morgon!

1 kommentar:

Fräsigt sa...

Fenomenalt! Inte bara lyckades det bli lite pinigt för dig, men du lyckades också peka ut hans omaka skor inte bara för oss på bloggen utan också för alla andra på bussen. Flera flugor blev på smällen av det genidraget. Perfekt!