tisdag 11 november 2008

Stor chef, liten chef

Någon som någonsin vaknar före 06.30? Barnet där hemma gör ofta det vilket inte mamman och pappan riktigt orkar med. Vi brukar låta barnet hänga runt i vår säng och glo på ex vis Teletubbies. Bara det att det inte startar förrän 06.30. Innan dess får man antingen kolla på Cartoon Network eller BBC Prime. Cartoon Network är för lite större barn än mitt känns det som och då blir det BBC Prime alltså. Vid denna tid är det Big chef, little chef (eller något i den stilen) med Big chef Ben och Little chef small. Så jäkla äckligt program! Ni måste kolla någon gång. Lägg då märke till när de i slutet dansar och sjunger sin "städa köket"-sång. Vad är det för danssteg Big chef Ben håller på med? Väderkvarnen eller vad? Helt hysteriskt. Little chef small verkar tro att han är barnprogrammens Ziggy Stardust, inte ett dugg bättre det. Hugga! Aldrig trodde jag innan jag fick barn att jag någonsin skulle föredra Teletubbies före andra program. Jag tar psyksjuka haschpappor any day!

Inga kommentarer: