tisdag 11 november 2008

Bajsmagnet

Jag måste vara en bajsmagnet eller något. Är på konferens och behöver utnyttja faciliteterna. I damrummet finns tre lediga toaletter. Av tre möjliga så valet är verkligen fritt. Jag kan ta vilken jag vill. Tar den till vänster. I samma sekund som jag stänger dörren känner jag en icke jättestark men dock tydlig doft. Hon innan lade en rejäl korv. Samtidigt blir givetvis de andra två toaletterna upptagna. Förmodligen av några som bajsar så om jag väntar till de är klara så luktar det väl skit där med. Enormt ofräsigt. Och så jäkla typiskt. Det är alltid så här. Det slår aldrig fel. Värst är ju också att när man väl gjort sitt lilla ärende så står det ju någon utanför och väntar och tror att det är jag som bajsat.


Har en härlig teori där om lukten. Ni vet folk säger "ja men Anna, det är ju bara att andas genom munnen istället". Visst men det tror inte jag på. Vad är lukt? Är inte det små partiklar av själva ämnet? Andas man då genom munnen så får man ju bajs i munnen. Det vill inte jag. Äta bajs är inte min grej. Men ni som gillar det feel free, jag är inte den som dömer folk.

Inga kommentarer: