tisdag 11 november 2008

God morgon!

God morgon! Jag tänkte guida er genom min morgonpromenad som jag har varje morgon. Först genom liten skogsdunge där jag imorse stötte på vår lokala älg. Jag fick panik. Här är bild på älgen. Ser du den inte? Det beror på att jag inte hann upp med kameran innan den försvann.

Sen går jag längs Hasseluddsvägen där molnen tornar upp sig. Det är så himla svårt att vara snygg och glamourig när det alltiiiiiiiid är så himla dåligt väder den här årstiden. Man kan liksom inte trippa omkring i sina nya YSL-high heals och sin lilla tighta dräkt från Chanel. (jag vet att du förmodligen aldrig sett mig i ovan utstyrsel och det är korrekt - men i min dröm ser jag ut så).
Sen fortsätter jag hela vägen till bussen och så här ser det ut. Vad jag vill säga med det? Inget. Bara visa er hur meningslöst vädret är och hur oglamourigt allting är. Undrar om det är dags för den där insamlingen snart. Som sagt var. Jag har ju inga YSL-skor. Behöver det. Måste ha.
God morgon alla fina!

1 kommentar:

Family W sa...

Ha ha ha, roligt att få följa med på promenad och ta del av din vardag! Ha en bra dag. Puss.