måndag 22 augusti 2011

Here we go again.

Rivstart. Sommaren har varit lam och max innehållit ett par pass (gym eller löpning) i veckan. Nu är det igång igen. Förra veckan började PT-passen och idag blev det 3 km uppvärmning på löpbandet (fyyyy faaaaaan vad vidrigt) och sen cykel där jag överraskade mig själv på intervallmood:


2,3 mil på hög intensitet. Inte illa med tanke på att mängden vin och champagne som jag druckit i sommar motsvarar ungefär samma längd. Om man omvandlar det.

Dock är min röv - not so much imponerad... Jäklar vad en liten sur cykelsadel kan göra ont.

Efter pass belönas man med ett sunksvettfoto på sig själv, en dusch och snart frulle på jobbet.


Hej måndag.

P.S. Jag åker sprillans ny buss. 445,5 km har den gått har busschauffören berättat. Oavbrutet.
Bussen är oxå proppfull så jag har deluxeplatsen*:



* Bäst plats utsiktsmässigt. Sämst plats ur krocksynpunkt. Sämst plats om man vill lyssna på musik men chauffören vill berätta om bussens nya rattar, hydroblablabla eller elektroniska system för den som står närmast.

- I min lilla värld av blommor// Ellen

1 kommentar:

Fräsigt sa...

Skaffa blöjbyxa my darling...