fredag 19 augusti 2011

Efterdyningar.

2-timmarsmötet gick bra och var kul. Och efter det åkte jag till Ica Maxi och köpte en halv påse mat. Det blev 406 kronor. Eh...

Sen åkte jag hem och tackade gudarna för Singelmamman:


Tack för att jag nu har möjligheten att dricka rosé och fortsätta min berusning förlänga sommarkänslan ytterligare en dag.

Ikväll blir det 2 sorters smörgåsar i Casa Alm.
En liten kantarellsmörgås och en liten skagensmörgås. Och så rosé.



Hörde jag skål?



- I min lilla värld av blommor// Ellen

9 kommentarer:

Helena m. 4 sa...

Skål gumman !
- och kolla min bildbomb såhär en vecka senare...

http://mittispenaten.blogspot.com/2011/08/tank-vad-snabbt-en-vecka-gar-bildbomb.html

Chrissan sa...

Skål! :)

Kia sa...

Och det där är den godaste rosén!
Skål!

Fru Venus sa...

Kippis!

Lisa sa...

Skål!

Klankis sa...

Precis, det godaste rosévinet! Skål!

Singelmamman sa...

Gick det att dricka?

Ting sa...

i love you!
Tror att jag kommer smsa det till dig nu också.
blnadar ihop sms och whatsapp och allt annat sköj just nu.

Ellen sa...

Singelmamman: jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Och skål ni andraaaa!