onsdag 31 augusti 2011

Bildkavalkad

Jag tar det här med vänskap på stort allvar... Att vara någons vän för med sig så mycket gott... Och även vissa skyldigheter. Som det här med födelsedagar.
Tänk dig att du har en vän, och denna vän råkar vara något år äldre än du. Inte många men exakt så där tillräckligt många att de just idag är särdeles viktiga. Just idag fyller denna vän jämnt. Och jag är inte den som är den (jag är ju dens kompis) och outar en dams ålder, men det är en jämn siffra mellan 39 och 41.
I alla fall, då är det väl min förbannade skyldighet som vän att fira denna vän på min blogg?
Eller hur?
Ja, och hur gör man det bättre än med En kavalkad bilder?
Moahahahaaaa...



Partners in crime 1989... Min ursäkt är att jag är 16...



Fräsch som en nyponros. Persikohy och hela biddevitten! Grymt sotis!



Du har en hormonstinn yngling flåsande vid ditt öra men av hänsyn till våra mer känsliga läsare klippte jag bort honom...






Bad to the bone...



Hur i helvete tänkte vi?



Titta! Jag är ett segel!



Okulärbesiktning av sköldis!

Som ni ser har jag valt att hänga ut mig själv också lite så det ska jämna ut sig lite, även om det är eeeeevigheter tills jag fyller jämnt. Men för att så att säga even the score ytterligare bjuder jag på en riktig läckerbit!

Jag ber er. Säg för fan inget om mitt hår. Det var 1989-90 och liksom man såg ut som ovan då. Däremot är det helt jäkla fritt fram att trasha shortsen nedan! Whaaaaaaat??!!



Stort grattis och en jättekram på din dag Helena!!

5 kommentarer:

Helena m. 4 sa...

Die evil woman, die I say...!!!
Fy i helvete vad året 89/90 sög gällande hårfärg, kläder och allmänt saknade gott omdöme... herre jösses!
Tur att vi är så mycket smartare och snyggare nu!
- och kom ihåg en lite sak lilla damen, "revenge is a dish best served cold"
;-)

Sus sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!

förlåt.

Men.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!

Singelmamman sa...

Hahahahaha! Jösses! Jag ska aldrig säga något om mina tonåringars kläder. Grattis till din vän Helena!

Emelie sa...

I'm with Sus on this one!

Chrissan sa...

Tackar för kvällsunderhållningen! :)