lördag 9 juli 2011

Men herre...!

Håller ju på att rensa lite på landet. Ingen har dött, jag har bara ledsnat så till den milda grad på allt jävla skit som sparas. Ens lantställe skall vara en oas att fly till för avkoppling och umgänge inte för att må dåligt över all skit ett liv ackumulerar! Jag blir vansinnigt stressad när det är prylar överallt!

I början kändes det fel att gå igenom svärmors privata lådor men nu hivar jag allt! Ingen pardon! Jo, inhalator och medicin får ju vara kvar men resten åker. Och vilken rest sedan! Gamla vykort ämnade att skickas med aldrig skickade, gamla inköpslistor, solfjädrar, tyglappar och vad hittar jag i en påse med korrespondens jag först trodde jag borde spara. Jo, förutom meningslösa vykort från okända så hittar jag dessa!



Någon slags jäkla crap-lappar från min och makens Teneriffa-resa 2000. Varför i hela friden är de sparade? Och varför finns de här på landet??
Men ni förstår ju vidden av den ackumulerade skit jag tigande sett samlas. Nog är fan nog!!!

Inga kommentarer: