fredag 17 juni 2011

Insyltad

I morse bestämdes det att eftersom Ellen har fuldag och jag tvingas gå naken eftersom garderoben är full av kläder men jag inte har ett skit att sätta på mig, så ville jag äta burgare på en sylta och Ellen sylta på en burgare.
Det bidde först drinkar på T-Bar följt av middag på Brasserie Bobonne. Eller kommer att bli. Utmärkt.

För anständighetens skull, och för att jag på intet sätt är någon drogromantiker utan snarare tar tydligt avstånd från allt vad droger heter (utom alkohol vilket skall njutas i omåttliga mängder närhelst man kan) och inte uppmuntrar någon att någonsin prova har jag i texten ovan bytt ut det ord som vi egentligen använde till sylta (joint).

Kvällen nalkas och så småningom lär ni få följa med ut i det alkoholdopade regndiset.

Inga kommentarer: