onsdag 18 maj 2011

Tillbakaka-kaka

"Kunden" är igång igen...(för er som inte hänger med så har jag en kund som lägger fel och brister på mig - fastän jag sköter mitt jobb fläckfritt). Efter dagens sista mail fick jag nog.

Jag är bra på att mappa in viktiga mail. Dessutom har jag fått andra uppgifter som stärker mitt resonemang. Imorgon blir det all time high tillbaka-kaka. Och jag kanske får sparken. Vem vet.


Utöver det - "pensionärspass" med PT.
Hon kallade det så idag, min PT. Jag känner iof ingen pensionär som kör 10 rep. av 90, 100, 110 och 120 kg i benpress (och som dessutom är kvinna). Eller kör benböj med 50 kg. Eller situps med medicinboll 3*50 stycken.

Men vad vet jag?!
God natt.


- I min lilla värld av blommor// Ellen

2 kommentarer:

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Skitbra!
Man ska spara allt!
Håller tummarna i morgon...
M

Fräsigt sa...

Alltid lätt att skylla sin egen bristande kompetens på andra. Säg till bara så kommer jag och ger dem på moppo!!
Sparkar de dig så sparkar jag på dem!