torsdag 5 maj 2011

Fräsig friss

Ja, jag vet inte. Tant är ju gammal så hon förstår ju sig inte på sådant här längre... Men om nu våffeljärn verkligen fortfarande är grejen, varför bara överhåret? Tjejen framför har en uppklippt friss och har bara det korta våfflat. Längderna får hänga platt mot skallen...
Vet inte riktigt hur jag känner för det här. Våfflat har väl haft sin fräsiga charm - själv har jag haft det någon gång på retroparty men å andra sidan satte jag eld på hela håret då så det var ju inte odelat positivt får jag säga. Och jag undrar lite om kombinationen trollet Rulle/skogschampinjon var den effekt hon eftersträvade..,



Dessutom är hon i min ålder... Det kan i och för sig betyda att hon inte fattar bättre och är fast i svunna tider, eller att hon är superhet och ett med dagens mode i en tantig tolkning.
Jag är som sagt lost, så därav mina mentala utsvävningar...
Inte det jag kommer ha på fredag dock...

PS Är det inte så att man numer använder våffeljärn till underhåret för att skapa volym? Liksom tvärt om mot henne??

MEN, vill jag tillägga. Hon var fin på ett litet trollchampinjonigt sätt och hade ett vackert ansikte.

1 kommentar:

Ting sa...

Jävligt schnyggt!