måndag 4 april 2011

Fan




Försöker att åka så mycket kommunalt som möjligt i jobbet. I city kan det ofta gå lika fort dom med taxi. Men jag är sen och SL är ändå SL.
Kastade i mig lunch på 5 minuter och nu har jag sådan magknip så du anar inte. Och det kan bli så att jag kissar på mig för jag glömde gå... Apa! Säger jag och kräks lite här. Spelar ingen roll för någon annan har redan börjat vid rulltrappan. Lite mer gör knappast någon skillnad.
Nu ska jag träffa kund på oförberedd videokonferens men jag tror inte jag ska få dynga i fejset i alla fall. Man kan ju i alla fall hoppas.

6 min kvar. Det kan gå.

Så det så sa Anna

2 kommentarer:

Lysande ögonblick! sa...

Hoppas hoppas hoppas det gick utmärkt!!

Le Frog sa...

Världens starkaste tjej fixar allt..
Ja menar så klart SuperAnna..