tisdag 5 april 2011

Det segar vidare

Dagens möteslokal låg enligt uppgift bakom matsalen. Bakom matsalen fann jag detta:



Kändes inte optimalt för styrelsemöte! Hittade dock en kollega som fick guida mig i labyrinter långt bortom all tänkbar bråte flera korridorer bort. Så som vanligt blev jag istället för två minuter tidig, fem minuter sen... Suck!

Men, på väg till mötet blev det ett par soffor från Forum. Alltså skor, men de var så sköna att de kändes som att ha på sig en mjukissoffa på varje fot.




Här är påsen. Ett par Clarks. Jag diggar Clarks. Light-pjucken från tidigare idag är också det.

Nu står jag på macken vid Forum och väntar på K som kommer och kör hem mig för att få träningssällskap. Det är en riktig kompis det!



Jäkligt fräsigt att stå här! Inte helt populärt hemma att jag tänker träna tror jag, men jag uppskattar vänligheten!

Så det så sa Anna

2 kommentarer:

Petra sa...

Gött med träningskompis!
Kram

Le Frog sa...

Poäng till damerna..