söndag 17 april 2011

Det bidde en liten runda ändå...

Började med ett kraftigt bakslag: solen står lågt, rakt bakifrån... Det resulterar i att jag ser lång och smal ut uppe och nere, men på mitten sitter ett stort jäkla bauta-arsle! Suck.., då ville jag vända om.
Men så blev det lite bättre; Rösunda var i skugga!
Första halvan var benen rejält tunga men det kändes stabilt ändå. Sedan blev det lättare, när det blev backigt konstigt nog...
Fick sällskap av en annan löpare som limmade fast sig fem meter bakom.., sjukt irriterande. Så jag gjorde en Hellner och lade på en rejäl rem i en lång, brant uppförsbacke. In your face, lady! Sedan var hon borta och jag fick upp farten och rejsade in i mål...

Det börjar väl ta sig lite känns det. Jag börjar till och med komma ihåg att spotta bakåt och inte åt sidan, så jag slipper få resterna i nyllet! :)


Så det så sa Anna

2 kommentarer:

Le Frog sa...

Hatten av...mycket bra, :)

Fräsigt sa...

Den där hatten du viftar med hela tiden, är det en stetson, en stormhatt, en smäck, en tyrolerhatt eller vad? Undrar Anna