onsdag 30 mars 2011

Skvallerkväll på G!

Ikväll är det vin och ostkväll hemma hos en av mammorna från barnets föräldragrupp. Bara mammor så klart. Jag är väl medveten om upplägget som ju enl ovan är just ost och vin. Men jag riskerar ändå att begå två kardinalfel:
1. Jag har inte ätit
2. Jag har inte köpt med mig något.

Tåget går om 12 minuter, har jag tur hinner jag lösa båda på Konsum på Slussen. Har jag otur så är jag 2: oförskämd och 1: aprak.
Varken eller passar sig riktigt i sammanhanget. Är nu vid T-centralen så det KAN gå...

Pulsen börjar öka...

Ja, men M, du ser - det är ju träning! Har försökt intala någon att kvällens aktivitet räknas som träning eftersom det är min träningspartner som står för kalaset, men M går inte på det... Konstigt!

Gamla Stan, 8 minuter...


Så det så sa Anna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Allt som höjer pulsen är träningen!
Det säger min polar rs300 ../M

Lysande ögonblick! sa...

Hoppas du hade dig en riktigt trevlig kväll. Och att du hann. :)

Fräsigt sa...

Känner mig fit. Not.