torsdag 3 februari 2011

KISSekatt

De små barnen på dagis sover ute i sina vagnar. Det är himla bra tycker jag. Bättre sova ute än inne.
Mindre bra är att det vid dagis bor en sur katt. Han eller hon (har inte sett skrället själv) tycker att barnens vagnar är himla mysiga kattlådor. Att kissa i. Idag kissade katten i bebisens vagn och det är såååå äckligt! Eftersom vagnens tyg är lite impregnerat så tar det en stund innan det sjunker in, så när jag kom låg, i min bedömning, ungefär hälften liksom kvar och skvalpade på dynan. Och det var ett helvete att få bort det utan att få på fingrarna. Stinker inte bara apa utan även den berömda hästb*llen som SL suger (se Ellens inlägg om 442 idag).

Dessutom är mycket av kisset på suffletten som inte kan tas av bågen och tvättas i maskin som resten av vagntyget utan den måste man lirka ned hela i diskhon. SOM JAG JU INTE HAR NÅGON JUST NU!!!

Hata kattjäveln. Får jag tag på den....

1 kommentar:

Fräsigt sa...

Ja la kattjäveln under far åt helvete-listan.